30 декември, 2018

Преди 1



Не е за вярване
годината просто свършва
и някъде там на третото стъпало
седя и зяпам Луната.
Ами какво друго...
Плюя черешови костилки
от сушени череши
и протягам краката си в сандали.
Лятно ми е.
Бутвам в устата си и 2 солети,
за да си припомня
и някои солени моменти
През 2018.
Но пък какво?
Ставам и червената ми рокля
грее вместо слънце.
Протягам се към Луната
и слагам табела в зелено
Нали мисля екологично
за разлика от ония
с найлоните.
На табелата отпечатвам 
3-5 целувки.
С новия цвят на Пантон
За 2019
жив корал
После пиша с печатни
грамадни букви
с бял тебешир:
Луната е моя 
в мечтите ми.
Но ако искате
да мечтаете с мен,
дарете няколко
пантонски целувки
в шапката ми
от лятна слама
със синя панделка!
Котаракът от комина
ме фотографира със
зеленото си
Око.
маха ми с опашка...
Утре също е ден
За обичане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар