10 февруари, 2012

Формат ФИКЦИЯ.


Тази статия „10 типа Facebook потребители, които искате да убиете днес“ толкова много ме впечатли днес. Тя е в бг татко, сайта където пиша.
Аз не искам да убивам никого.. Това е линка за тези, които ще бъдат любопитни...кого да убият!
http://bgtatko.bg/12430/10-tipa-facebook-potrebiteli-koito-iskate-da-ubiete/

В моя блог имам подобна публикация " За подслушването и правото на личен живот". Написала съм я през 2010 г.
Идеята на Фейсбук за социални контакти е чудесна, но не толкова чудесни са потребителите.
Фейсбук  е част от работата ми в колежа, място за споделяне на всичко, в което участвам и харесвам. Всичките си приятели познавам лично и нямам ферма, защото имам куче. Живо. Лайквам само стойности неща и съм блокирала игричките.
Във Фейсбук споделям позитивните моменти в живота си САМО с приятели.
Като тези две снимки тук, които са от ЧРД на Джена днес 10 февруари.



Блогът ми е не само за приятели. Той е публичен. Т.е. в него няма неприлично съдържание или обидно. Блогът е моето АЗ.
И искам да го споделя с хора, които мислят като мен, които ме ценят и обичат.
Тук събирам някои мои разкази, стихове, есета, пътеписи, творби. Както и такива на приятелите ми-творци.
Това, което е изкуство.
Документалното, т.е. буквалното е животът ми.
Всеки блог е дневник, новият формат на Фейсбук също е дневник.
Но разликата е тази, че този е в мой формат. Формат ФИКЦИЯ.
Личен-ДА!
Искрен-ДА!
Оригинален-ДА!
Ориана Фалачи би ме разбрала.
Обичам ви!



Няма коментари:

Публикуване на коментар