12 февруари, 2012

Бъди креативен инат като мен

Честит Рожден ден, Дарко!
Помниш ли как плачеше на 3 години като не можеше да сглобиш динозавъра, защото искаше всичко да правиш САМ?
А огромните кутии Лего, които ти купувах, защото ти толкова обичаше да сглобяваш?
А купчината енциклопедии, които аз самоотвержено купувах, а разглеждаше преди да започнеш да четеш на 5 г.?
А своя първи вестник "Пръц", когато бе само на 4?
А колко се радваше на първия си хонорар 1 лев за статия  в "Тетрадка по всичко"?
А всичките онези книги, които ти четях преди сън, понякога така ми се спеше..??


Помниш ли като ми залепи чантата с чадъра с моментно лепило, когато бях в София и валеше пороен дъжд и аз дърпах, дърпах и много по-късно ти ми призна какво си направил?
А когато обикаляхме магазините с мобилни телефони, търсейки идеалния?
Или непрекъснатите акции купувам-продавам стара-нова техника?
А за всичко не се сещам...
Знам само как веднъж ти приклещих пръстчето на вратата, защото ти все бърникаше и така плака..
Не исках!

Искам да си здрав, да бъдеш Ти...точно това. което си, да се уча от теб на всички онези нови неща, които ти знаеш много по-добре от мен, да ходим на кино, да гледаме комедии, хоръри на компютъра, да дърпаме кучето и да знаеш, че много те обичам
Надигам се на пръсти да те целуна и кажа: 
Честит 20 рожден ден, Миш!
Защото ти винаги ще си останеш моето малко мишле със сини очи, които никога не лъжат.
Ха-ха, как беше, спомни си, аз те питам:
"Плуват ли корабчета в очите ти..?"
А ти:
"Не, само Титаници."
Но това само ние го знаем.

Благодаря ти за всичките ти щуротии, дивотии и весели моменти, които ми подари и тепърва ще ми сервираш. За безбройните хубави подаръци, които са толкова скъпи-като уникалния медальон, който харесах във Фейсбук и няколко дена по-късно изчезна като продаден от сайта, а ти ми го подари, защото бях написала, че това е бижуто, за което мечтая!

И бъди същият креативен инат като мен, защото точно  по това си приличаме.
Помня още великата ти обява ТЪРСЯ СЪКВАРТИРАНТ, която обиколи цялата социална мрежа.
И дано си си харесал подаръка.
Поне този поне път ме излъжи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар